pondělí 2. února 2015

Spring Wishlist



      Tyhle kousky bych si moc ráda pořídila. Laky na nehty jsou pro mě srdeční záležitost a součást každého mého dne. I když jich mám spousty v těch barvách, přece jenom bych ráda více odstínů právě v mint a ledové fialové a také bych si ráda pořídila matující nadlak. Dále je zde pár kousků, které už mám a těším se, až je budu nosit. Jsou to ty boty na klínku dole, které jsou ze slev ze Zary a Pandora náramek, který sem dostala asi v Září od mamky. Šněrovací boty uprostřed jsem si zamilovala na první pohled, přesně nějaké takové sháním už dlouhou dobu. Metalická kabelka v mé oblíbené stříbrné barvě, určitě by skvělě oživila outfit a člověk by s ní obrazně řečeno zářil. Šedé jeansy mi chybí v šatníku a pořád váhám nad jejich koupí. A nakonec perfektní růžová rtěnka. Rtěnky a další barvičky na rty jsem si v poslední moc oblíbila, ale nějak ještě sbírám odvahu je všedně nosit.

Žádné komentáře:

Okomentovat